Известие

Collapse
No announcement yet.

Смъкване просвета на 147 - възможно ли е?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    или пък да не би пружините да са за 2,4 ЖТД и още повече да "повдигат" колата...Едно време ФЕРАРИСТ си беше монтирал на неговата бензинова 2.0ТС пружини от такова ЖТД и колата му ставаше за оффроуд
    За справка снимките :

    http://bgphoto.net/photos/26497/o633871809625033750.jpg

    http://bgphoto.net/photos/26497/o633871811113315000.jpg
    Мале, тя е станала като Crosswagon

    Явно жълтите спортни пружини на колегата са за JTD
    sigpic

    Comment


    • #32
      Но нали колегата е пробвал на задния мост. Едва ли задницата на дизела е по тежка от тази на бензиновия модел.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
        Но нали колегата е пробвал на задния мост. Едва ли задницата на дизела е по тежка от тази на бензиновия модел.
        Аха - кат`видяхме кво става (по-скоро че нищо не става) и се , загубихме мерак да се борим и с предния мост. Поне си поиграхме със задните амортисьори, изглеждаха наред - сухи, с мазно движение и след като ги натиснеш, сами се отварят.

        Кръгче не сме правили, ама и двамата седнахме и се люляхме в багажника, и все тая - стоеше си навирена. А най-странното беше, че стана по-мека, отколкото с оригиналните черни пружини.

        Иначе по каталог автомобилчето е цели 1270кг, ама отзад е много леко, двама души му местим задницата.
        Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
        Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

        Comment


        • #34
          Колега значи на мен старите ми амартисори бяха с нивореголиране те се различават от стоковите по това,че са по дебели и чашата на пружината е по на високо,та реших аз един ден да им сложа пружините(невероятно тварди и в свободно састояние 28 см) на стокови амартисори с които съм в момента,когато я свалихме от крика резолтата беше не вероятен да ама не след 5 6 км каране колелата ми влезнаха подкалника като на бмв не упираха никаде ама гиза ниско на земята а предницата високо високо.Мисълта ми беше следната колкото и да я лашкате тя няма да си легне трябваше да и направите завой.
          156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
          KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
          Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
          Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

          Comment


          • #35
            И аз искам да сваля предницата само с 2-3 см. Някакви предложения? Не искам да е със спортни пружини, т.е. не искам колата да става по-твърда.
            Някакви идеи и предложения?
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

            Comment

            Working...
            X